2012. november 7., szerda

nagyszabású

Két Anička beszélget facebookon (otthon többnyire mindkettőt Annának hívják, de a csehek mindenkit és mindent becéznek):
A1: és hova lenne kedved utazni az év végén, ha itt leszel? tudom, hülye ötlet, de én finnországba mennék, csak az kicsit messze van...
A2: hát, ha te már úgyis Plzeňben dolgozol, az olyan közel van a német határhoz, megnézhetnénk, mondjuk, Drezdát.
A1: észnél vagy, én német vagyok, fene sem akar hazamenni.
A2: hoppá, ez jogos. (megnyitja a google térképet, nézi, nézi) figyelj, mit szólsz svájchoz?
A1: jóóó! ismerek valakit luzernben.
A2: mondjuk az nem tudom, hol van, de mennyivel menőbben hangzik az, hogy voltam luzernben, mint hogy voltam zürichben... akkor legyen svájc?
A1: aha.

Ezen nagyon felpörögtem, és meg kellett írnom. Pedig körülbelül három órája beszéltük meg, még nem is biztos, hogy tényleg oda megyünk, de akkor is... eddig legfeljebb Plzeň kétszáz kilométeres körzetében gondolkodtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése